Ingram Micro ponownie w grze z Nokią – legendarna marka wraca na polski rynek

Legendarna Nokia po dłuższej przerwie wraca na polski rynek ze sprawdzonymi i nowymi modelami. Niewyłącznym dystrybutorem marki w Polsce jest firma Ingram Micro Poland, która poszerzy swoją ofertę o modele Nokia już od 6 lutego br.

Od sukcesu na chińskim rynku, kiedy to w dniu premiery w minutę sprzedano cały stok nowego modelu Nokia 6, powrót marki jest z niecierpliwością wyczekiwany także w Polsce. Ostatecznie dystrybucją na krajowym rynku zajęła się firma Ingram Micro Poland, globalny dystrybutor urządzeń mobilnych, doświadczony we współpracy z Nokią i Microsoft oraz innymi znaczącymi producentami. – Telefony marki Nokia były flagowymi modelami w naszej ofercie. Cieszymy się, że podpisaliśmy umowę z tą marką i ponownie przypadła nam rola dystrybutora jego produktów – komentuje Grzegorz Kania, Managing Director w Ingram Micro Poland. – Nokia to legendarna marka, ciesząca się bardzo dobrą opinią na polskim rynku pod względem technicznym, a także obdarzana nutką sentymentu. Jesteśmy przekonani, że w połączeniu z solidnymi parametrami może stać się prawdziwym bestsellerem.

Również eksperci z działu handlowego dostrzegają duży potencjał marki na polskim rynku. – Cieszymy się, że nasi Klienci wreszcie doczekali się powrotu Nokii – dodaje Grzegorz Kania z Ingram Micro.

Z corocznego raportu serwisu We Are Social dotyczącego między innymi rynku mobile wynika, że w 2016 roku w Polsce liczba aktywnych telefonów komórkowych wyniosła 58,84 mln, a więc na każdą osobę przypadło ponad jedno urządzenie. – Wiele osób posiada dziś dwa telefony. Jeden może być modnym gadżetem, drugi ma służyć do pracy i musi być niezawodny. Tym drugim właśnie może być Nokia – dodaje Grzegorz Kania.

Z kolei w 2016 roku mówiono o wyhamowaniu wzrostu rynku smartfonów w porównaniu z rokiem poprzednim. Według International Data Corporation, amerykańskiej firmy doradczej, powodem miał być wzrost liczby użytkowników zadowolonych z posiadanych smartfonów i niepotrzebujących wymieniać ich na nowe. – Ten trend dowodzi, że konsumenci poszukują wiarygodnych, niezawodnych produktów, z których będą zadowoleni dłużej niż przez jeden sezon. Właśnie naprzeciw takim oczekiwaniom zawsze wychodziła Nokia i tego spodziewamy się po nowych modelach marki. W tym tkwi siła Nokii – podsumowuje Grzegorz Kania.

 

Marcin
HardLab.pl


 

HARDLAB BIALE

HardLab to serwis blogowy na którym znajdziesz aktualne informacje związane z branżą technologiczną, tym co nas otacza oraz tym co dzieje się w internecie.