Wiemy, wiemy… nie szukasz miłości, tylko pracy. Ruszyła kampania Just Join IT

Just Join IT – najpopularniejszy portal pracy dla programistów – wspólnie z domem produkcyjnym Truskavka zrealizował swoją pierwszą kampanię mediową na tak szeroką skalę, w której pokazuje kulisy codziennego życia w branży IT, choć robi to lekko, w nieco abstrakcyjny sposób. Pierwszy spot z kampanii właśnie miał swoją premierę, a jego celem było odkrycie dwóch perspektyw jednej rozmowy kwalifikacyjnej.

Just Join IT ma najwięcej ofert pracy z widełkami finansowymi i jednocześnie dostarcza rozrywkę, chociażby w postaci teleturnieju Programista 100k, w którym dwie drużyny programistów walczyły o 100 tysięcy złotych, czy organizując sportowe zmagania Just Join Games, w których uczestnicy pchali monitorami i rzucali dyskami twardymi. Tym razem startup postanowił dotrzeć do szerszej społeczności, przygotowując spot reklamowy ukazujący dwie perspektywy jednej rozmowy rekrutacyjnej. Te zdecydowanie należą do stresujących, dlatego autorzy na warsztat wzięli wrażenia rekruterki i rekrutowanego programisty. Jak bardzo odległe od siebie były te dwie relacje?

Świat IT w pozornie nic nieznaczących gestach skrywa w sobie wiele tajemnic

– W kuluarach często mówi się o zderzeniu dwóch światów: HR-u i programistów. Ci pierwsi robią wszystko, by dotrzeć do najlepszego kandydata i zaproponować mu pracę. Ci drudzy są przyzwyczajeni do dziesiątek wiadomości od rekruterów i rekruterek na LinkedInie każdego dnia. Coś sprawia jednak, że mimo różnic, oba te światy łączą się i koniec końców dochodzi do współpracy. Spot zdradza kulisy jednej, wydaje się, zwyczajnej rozmowy rekrutacyjnej, która przyniosła odmienne emocje dla każdej ze stron – mówi Marcin Jaskółka, Head of Marketing Just Join IT. – Staraliśmy się pokazać kulisy życia społeczności IT, którą znamy jak nikt inny, ponieważ tworzymy największe community w Polsce. Tylko w samych grupach na Facebooku mamy ponad 170 tys. programistów. W końcu ten świat, w pozornie nic nieznaczących gestach, skrywa w sobie wiele tajemnic, które chcieliśmy ukazać za pośrednictwem relacji: “programiści versus świat”, całość okraszając delikatnym uśmieszkiem – kończy.

Portal Just Join IT zapowiada, że spot otwiera serię, w której zostanie poruszone wiele aspektów codzienności w świecie IT. Pamiętacie swój pierwszy telefon od rodziców po podpisaniu umowy o pracę w poważnej firmie? Czym programiści zajmują się na wakacjach i jakie strony przeglądają w pracy? Czy tzw. water cooler talk może być interesująca? Na te i inne pytania odpowie Just Joint IT w swoich kolejnych produkcjach.

Każde biuro zasługuje na szczyptę magii

I ta w spocie Just Join IT zaczyna się już w pierwszych sekundach, kiedy słuchamy opowieści rekruterki. Wrażenie wejścia do innego świata nie pojawia się tutaj bez przyczyny. Autorzy spotu jako cel postawili sobie właśnie ukazanie życia codziennego IT w krzywym zwierciadle – sprawdźcie, czy udało im się osiągnąć zamierzony efekt!

Link do spotu: https://youtu.be/xKWXRLuCKN4

Kampania emitowana jest w kanałach digitalowych, a wszystkie filmy będzie można obejrzeć na kanale YT Just Join IT. Spoty będą widoczne także w formatach reklamowych display i social mediach marki. Za koncept kreatywny odpowiada zespół marketingu Just Join IT, który został opracowany ze wsparciem Kuby Biela oraz domem produkcyjnym Truskavka, który jednocześnie wyprodukował filmy. Wyreżyserowania całości podjął się Krzysztof Kosz – artysta z wieloletnim stażem kreatywnym w największych agencjach reklamowych.

 

Źródło: Informacja prasowa

HARDLAB BIALE

HardLab to serwis blogowy na którym znajdziesz aktualne informacje związane z branżą technologiczną, tym co nas otacza oraz tym co dzieje się w internecie.