Smartwatche i opaski sportowe Huawei trafiają do oferty sieci sklepów Decathlon

Warszawa, 24 września 2020 - Wybrane smartwatche i opaski sportowe Huawei trafiły do oferty sieci sklepów oraz producenta sprzętu sportowego Decathlon i będą dostępne w 25 sklepach stacjonarnych w całej Polsce oraz w sklepie internetowym na decathlon.pl. Urządzenia Huawei wyróżniają się na rynku innowacyjnymi funkcjami monitorującymi zdrowie czy sen, a także rozbudowanymi trybami sportowymi.


W ofercie pojawi się Huawei Watch Fit, najnowszy smartwatch marki zaprezentowany w połowie września podczas globalnego wydarzenia Huawei Developer Conference, a także starsze modele – Huawei Watch GT 2e oraz Watch GT. Klienci sklepów Decathlon będą mogli kupić też inteligentne opaski sportowe – Huawei Band 4 i Band 4 Pro.

- Podjęliśmy współpracę z Decathlonem z pełnym przekonaniem, że współdziałanie z liderem rynku artykułów sportowych w Polsce przyniesie wymierne korzyści dla obu stron. Za pośrednictwem sieci Decathlon, zarówno w salonach, jak i w sklepie internetowym, oferujemy cenione przez polskich konsumentów inteligentne opaski i zegarki. W ten sposób konsekwentnie realizujemy strategię umacniania pozycji lidera w kategorii inteligentnych zegarków w Polsce – mówi Pawel Bury, Key Account Manager w Huawei CBG Polska.

- Jako Decathlon wierzymy, że sport jest dobry dla każdego i ma pozytywny wpływ na wiele obszarów naszego życia. Od początku działalności Decathlon w Polsce staramy się towarzyszyć Polakom podczas ich sportowej przygody, zapewniając im najwyższej jakości produkty dedykowane ponad 80 dyscyplinom sportowym. Dziś, rozmawiając z naszymi klientami, słyszymy, że sport i technologia się przenikają, a potrzeba świadomego uprawiania aktywności fizycznej i mierzenia jej progresu jest bardzo duża. To dlatego zdecydowaliśmy się wprowadzić do naszego portfolio produkty jednego z liderów w dziedzinie nowych technologii na świecie – marki Huawei. Wierzymy, że wspólnie odpowiemy na potrzeby sportowców w naszym kraju, oferując im w sklepach Decathlon doskonałe produkty w najlepszej relacji jakości do ceny – oczywiście wszystko to w akompaniamencie naszych pracowników – sportowców – mówi Dariusz Frużyński, dyrektor ds. oferty handlowej i analizy sprzedaży w Decathlon Sp. z o.o.

Huawei stale rozbudowuje swoje portfolio smartwatchy i opasek sportowych. Huawei Watch Fit to inteligentny zegarek treningowy dedykowany fanom fitnessu. Smartwatch wyposażony jest w czytelny wyświetlacz AMOLED, tryb umożliwiający wyświetlanie animacji z ćwiczeniami, a także baterię pozwalającą na 10 dni pracy na jednym ładowaniu. Smartwatch obsługuje aż 96 trybów sportowych, w tym ćwiczenia na siłowni, bieganie, jazdę na rowerze, jogę oraz 12 kursów fitness.

Wszystkie inteligentne zegarki – również Huawei Watch GT 2e oraz Watch GT – a także opaski sportowe Band 4 i Band 4 Pro, wyposażone są w technologię TruSeen, która umożliwia ciągłe monitorowanie tętna oraz stresu. Natomiast funkcja TruSleep monitoruje czas i fazy snu oraz diagnozuje powszechne problemy ze snem i wskazuje sposoby, jak sobie z nimi radzić. Urządzenia pozwalają również mierzyć pokonany dystans, spalone kalorie, tętno czy liczbę przebytych kroków, a także przesyłać dane na smartfon i analizować je w aplikacji Huawei Zdrowie.

Decathlon to producent sprzętu sportowego i sieć dużych sklepów sportowych z tysiącem punktów sprzedaży na całym świecie. Pierwszy sklep Decathlon powstał w 1976 r. we Francji. W Polsce pierwsze otwarcie sklepu miało miejsce w 2001 r. Decathlon zarządza wszystkimi etapami swojej działalności: od badań i rozwoju po sprzedaż, produkcję i logistykę. Misją Decathlon jest umożliwianie jak największej liczbie osób czerpania radości i korzyści płynących z uprawiania sportu.

O Huawei Consumer Business Group
Huawei jest drugim największym producentem smartfonów na świecie – awansował na tę pozycję w połowie 2018 roku. Usługi i urządzenia Huawei dostępne są w ponad 170 krajach i korzysta z nich ponad 3 miliardy ludzi na całym świecie. Firma posiada 16 centrów badań i rozwoju w różnych częściach świata, m.in. w Niemczech, Szwecji, Rosji, w Indiach i Chinach. Jedna z trzech grup biznesowych Huawei – Huawei Consumer Business Group - odpowiada za szerokie portfolio produktowe, w tym smartfony, laptopy, tablety i wearables, a także domowe routery oraz usługi w chmurze. Autorski sklep z aplikacjami - Huawei AppGallery - oferuje dostęp do 35 tysięcy aplikacji. Każdego miesiąca ze sklepu korzysta ponad 390 milionów aktywnych użytkowników na całym świecie. Sklep jest częścią ekosystemu opartego na Huawei Mobile Services. Dzięki ponad 20-letniemu doświadczeniu Huawei na rynku teleinformatycznym, a także rozbudowanej, światowej sieci partnerów i współpracowników, Huawei CBG dostarcza najnowocześniejsze technologie i usługi klientom na całym świecie.

Aby uzyskać więcej informacji odwiedź stronę Huawei Consumer Business Group: consumer.huawei.com/pl/.

 

Zuza

HardLab.pl

HARDLAB BIALE

HardLab to serwis blogowy na którym znajdziesz aktualne informacje związane z branżą technologiczną, tym co nas otacza oraz tym co dzieje się w internecie.