Fundacja Biedronki uruchomiła nowy program skierowany do lokalnych organizacji pomocowych. W jego ramach przekazuje im karty na zakupy do sklepów Biedronka, a te następnie trafiają do potrzebujących seniorów. Program wystartował we wrześniu 2021 r. - objął 8 lokalnych fundacji i stowarzyszeń. Karty dobra Fundacji Biedronki trafiły do ponad 600 potrzebujących seniorów i przez rok będą stanowiły realne wsparcie ich domowych budżetów.

Add a comment

SunSol, jedna z najdłużej działających firm fotowoltaicznych na polskim rynku, postanowiła sprawdzić, jaki jest stosunek Polaków do fotowoltaiki oraz ich wiedzę na temat rynku PV. Z przeprowadzonego przez nią badania “Polacy i fotowoltaika 2021” wynika, że ponad 70 proc. z nich chce być niezależna od zewnętrznych dostawców energii, a 22 proc. chciałaby uniezależnić się od nich częściowo. Okazuje się również, że Polacy są świadomi form dofinansowania tego typu inwestycji. Co więcej, aż 55 proc. ankietowanych wskazało również, że instalacje PV są najbardziej ekologicznym rozwiązaniem energetycznym.

Add a comment

Warszawa, 14 września 2020 – Co piąty Polak (21%) deklaruje, że korzysta już z inteligentnego zegarka, a 63% polskich konsumentów rozważa jego zakup – wynika z badania Ipsos przeprowadzonego na zlecenie Huawei. Aż 42% spośród osób myślących o zakupie uważa, że smartwatch może całkowicie zastąpić tradycyjny zegarek. Według respondentów, idealny smartwatch powinien wyróżniać się atrakcyjną ceną, długim czasem pracy na jednym ładowaniu oraz zaawansowanymi funkcjami sportowymi. 

Add a comment

HARDLAB BIALE

HardLab to serwis blogowy na którym znajdziesz aktualne informacje związane z branżą technologiczną, tym co nas otacza oraz tym co dzieje się w internecie.